Idag var det en vecka sedan...

Som jag opererade min tå och det börjar kännas bra nu, tack och lov. 
 
 
Tog min första riktiga promenad där jag kunde gå helt normalt på en vecka och de var underbart.
Även tränat nu på kvällen, i mina nya fina träningskläder som jag fick i för tidig julklapp av mitt hjärta idag :) <3
Känner mig så mycket mer sugen och pepp på att träna i en snygg outfit!
 
 
 
Har tyvärr inte blivit någon läsning än idag men tänkte läsa när jag har lagt mig tillrätta i sängen :) 
 
 
Imorgon skall jag träffa min mor och min lillebror en sväng, ska bli så mysigt. 
Ska även få min julklapp av mamma, så jag hoppas att de har tid på Sephora.
 
 
Men nu ska jag göra mig iordning för sängen och så hörs och ses vi imorgon!
 
 
Ciao!
 
Slänger in två fina trutar sen i somras, börjar allt sakna värmen lite smått nu :)
 
Allmänt, Livet | |
Upp