En liten presentation

Hej och välkomna till mig här på Läsbegär.

 

Jag är som mitt bloggnamn antyder en boktokig person som aldrig har en bok långt borta och jag har länge haft planer på att själv skriva en bok, men jag tänkte att ett bra sätt att påbörja sin skrivresa är att starta en blogg.

 

 Så vem är då jag förutom att vara en just en boktokig person?

 

 

 Jo, det tänkte jag ta upp här, i detta inlägget och kanske lite överallt i denna bloggen förutom min kärlek till böckerna.

 

Jag är då en ung kvinna som inom kort fyller 26 år, jag bor i Kungsbacka tillsammans med min fästman i en mysig lägenhet med fransk balkong och en himla massa böcker ;)

 

Förutom mitt intresse för böcker så tycker jag även om djur och natur, att skriva, fotografera och att baka, så jag hoppas att jag kan kombinera en del av det här på min blogg för det är ju alltid mysigt med nybakade godsaker på bild tillsammans med underbara böcker! Jag hoppas att ni vill följa mig på min bloggresa!

, Om mig | |
Upp