Så nervös!

Hej på er mina söta läsare :)

Igår ringde de från en butik där jag varit och lämnat cv och frågade om jag kunde komma in på intervju idag och det sa ja ju såklart ja till :) Skulle varit där vid kl 09.10 innan butikerna öppnar men hon ringde och sa att hon behövde fixa lite grejer och att hon skulle ringa mig senare så att jag skulle komma in under dagen istället.
Börjar bli så nervös men jag hoppas att det går bra och jag uppdaterar mer om det sen.

I väntan på att hon skall höra av sig har jag suttit och tittat på Youtube och kände för att uppdatera här, bloggen måste ju hållas vid liv :)

Så nu på morgonen har jag målat mina naglar i färgen The Thrill Of Brazil från OPI och lagt en lätt make-up :)

Jag länkar den här : https://www.opi.com/color/thrill-brazil-1#2elZm5Z6EKrSkqFg.97


Jag hör av mig mer om hur det har gått sedan med intervjun :)


Ha en toppenfin dag :)
Allmänt | |
Upp