Revolutionerande blogginlägg- dyk upp i mitt huvud!

Jag går väldigt ofta runt och har en hel uppsjö av idéer om vad jag skall skriva om, men när jag sätter mig vid datorn så är det som att allt pyser sakta ur öronen på mig och lämnar mitt huvud helt tomt, men jag vill bli ett bloggproffs.

December knallar på och idag är det den 5:e- har ni kollat på julkalendern ? Vad tycker ni?
Jag har kollat ett eller två avsnitt, tycker om den men har inte blivit att man tittat mer ändå tyvärr men får väl ta och binge-kolla på de hela :)

Just nu sitter jag och kollar efter en ny dator som jag planerar att köpa någon gång i början på det kommande året, jag behöver en bärbar dator om jag skall kunna blogga och hålla igång bloggen och inte en bärbar dator som är stationär vilket min trotjänare tyvärr är efter att batteriet la av, inte köpt något nytt eftersom inte heller tangentbordet på den funkar optimalt så just nu lånar jag ett trådlöst tangentbord av min sambo :) ( Tack hjärtat<3)
Men om ni har förslag på grymma bärbara datorer ( helst inte MAC) så skriv gärna i kommentarerna och tipsa mig, alla tips mottages tacksamt!


Har planer på att ta en massa fina vinterbilder att lägga upp på bloggen, men för att kunna göra de så måste jag kunna gå, och de gör jag tyvärr inte jättebra just nu efter att jag opererade min tå. Men det kommer så småningom!



Kommentera även vad ni vill att jag skall skriva om så jag kan göra bloggen så bra som möjligt för er mina läsare :)




Allmänt | |
Upp