Förlåt, har inte haft något att blogga om.

Tanken var ju att jag skulle hålla igång bloggen igenom hela december men det har jag ju misslyckats med totalt, förlåt!

Men har inte haft någon inspiration eller något att blogga om, men tänker inte stänga ner bloggen utan jag skall bara ge mig fan på att jag ska hålla igång den och så får vi se vad som händer :)

I helgen var vi och lämnade en massa kläder på vår favoritloppis Hamstern där jag först började arbetsträna och ägarinnan är så himla gullig :), bok-galen som jag är gick såklart bort till bokavdelningen för jag ville hitta en vinterbok att läsa nu vid jul och jag hittade Den frusna trädgården av Kristin Hannah som jag har spanat på i bokaffären tidigare och när jag skulle betala den så sa hon God Jul och gav mig den i julklapp :') Tack!!

Har redan börjat läsa den och den är så himla mysig och vintrig <3


Har också bestämt mig för att försöka spara ut mina naglar och skall köra på tipset att alltid ha genomskinligt nagellack på , hoppas det kommer hjälpa för jag har alltid velat ha långa naglar men dem är alltid så mjuka och skivar sig och går av.
Så om ett par veckor får jag se om det funkar.

Kanske ska köra en uppdatering om de en gång i veckan och se om det händer något!


Vädret utanför är grått och kyligt- smått deprimerande, men det piggar upp att se alla vackra ljus i fönstren hos grannarna runt omkring.

Blev bara en massa ordspya nu men jag hoppas att ni läser på bloggen och tycker om den, jag lovar, jag skall bli bättre!

Så gå gärna in och kommentera och säg vad ni vill att jag skall blogga om, kom med idéer och diskutera i kommentarsfältet.


En liten bild på mina prinsar<3
God jul!
Allmänt | |
Upp